среда, декабря 11, 2013

"Déjà vu"





Приветствую Вас, мои дорогие!!Сегодня мы поговорим о странном явлении, которое называется Déjà vu. Случалось ли оно с Вами?? Было ли у Вас когда-нибудь ощущение, что Вы уже когда-то что-то встречали, видели или проживали?? В любом случае, обещаю - дальше будет интересно!

GR: Χαίρετε, αγαπητοί μου!
Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα παράξενο φαινόμενο που ονομάζεται Déjà vu. Άραγε το έχετε αισθανθεί ποτέ; Νιώσατε ποτέ ότι έχετε ήδη συναντήθει κάτι, ή το έχετε δει ξάνα, ή το ζήσατε ήδη; Σε κάθε περίπτωση, υπόσχομαι - παρακάτω θα έχει ενδιαφέρον!



RU:Сегодня я к Вам с СЮРПРИЗОМ!!
Вот уже почти год как моим самым любимым сайтом о моде, является Fashiony. ru
Это русский сайт, имеющий более 120 тысяч зарегистрированных участников!!
На нём я нахожу всё, что связанно с модой - от рукоделия (что собственно меня интересует в первую очередь), до последних новинок и трендов в модной индустрии.

Я уже достаточно хорошо знакома со многими его активными участниками, которые с радостью делятся либо своим творчеством, либо стилем.. Да и сама я не раз публиковала там статьи на всевозможные темы..
И вот однажды, просматривая очередную публикацию прекрасного автора Cioccolato в разделе «История моды» у меня случилось ДЕЖАВЮ.
Рассматривая ретро фотографии, я вдруг почувствовала, что где-то уже это видела. Многие позы и лица показались мне очень знакомыми, и мне в ту же секунду пришла идея для очередной публикации, которую и представляю сегодня на Ваш суд и в своём блоге.
Ретро стиль зачастую нам представляется таким далёким, совсем «не нашим». Женские образы, одежда, выражение лица, причёска, позы, легко могут выдать, к какому десятилетию относится та или иная фотография. И порой кажется, что ничего общего с нашим современным стилем нет.
Но, так ли это???
И сегодня, на примере составленных мною коллажей, я постараюсь доказать обратное.
На Fashiony существуют много замечательных и стильных девушек. Некоторых из них просто невозможно забыть. И каждая имеет свой индивидуальный стиль, позу, улыбку.
Но похожи ли они на девушек «тех времён»? Безусловно!!!
Потому что ЖЕНЩИНА всегда остаётся ЖЕНЩИНОЙ, какие бы тенденции не приходили в моду, в независимости от того в чём она одета, будь то бальное платье или джинсы.
При составлении коллажей, я в первую очередь искала идентичность в позе, взмахе рук, выражении лица. Моей задачей было найти абсолютно две одинаковые фото по атмосфере.
Но вглядываясь позже, я обнаружила, что даже лица некоторых героинь были чем-то похожи друг на друга.
ДЕЖАВЮ одним словом!!
Так, после 2-ух недель моих стараний, и используя образы приблизительно 36ти, мною любимых  Фэшиончанок (так мы себя называем), у меня вышло больше 60ти коллажей и как Вы сами убедитесь, многие из них достойны особого внимания.
Ну что же – давайте приступим к просмотру!

GR:
Σήμερα σας έχω μια έκπληξη!
Σχεδόν ένα χρόνο τώρα, το πιο αγαπημένο μου fashion site είναι Fashiony. ru
Αυτή η ρωσική ιστοσελίδα έχει περισσότερα από 120.000 εγγεγραμμένα μέλη!
Εκεί βρίσκω τα πάντα ότι έχει να κάνει με την μόδα - από την χειροτεχνία (που με ενδιαφέρει πραγματικά), μέχρι τα τελευτέα νέα και τις τάσεις στην βιομηχανία της μόδας.
Έχω ήδη γνωρήσει καλά τα περισσότερα ενεργά μέλη του, οι οποίοι με χάρα μοιράζονται μέσα από τις σέλιδες του site, είτε τις διμιουργίες τους, είτε το στυλ τους .. Και εγώ η ίδια πολλές φορές έχω δημοσιεύσει τα άρθρα με διάφορα θέματα.
Έτσι μια μέρα διαβάζοντας ένα ΄άρθρο της Cioccolato με θέμα "Ιστορία της μόδας", αισθάνθηκα Ντεζαβού.
Κοιτάζοντας ρετρό φωτογραφίες, ξαφνικά ένιωσα ότι κάπου το έχω ξαναδεί. Πολλές πόζες και πρόσωπα μου φάνηκαν πολύ οικεία. Και την ίδια στιγμή μου ήρθε η ιδέα για το επόμενο άρθρο μου, το οποίο και  σας παρουσιάζω σήμερα στο blog μου.
Ρετρό στυλ τις περισσοτερες φόρες μας φαίνεται τόσο απόμακρος, καθόλου "δικό μας." Εικόνες των γυναικών, τα ρούχα, η έκφραση του προσώπου, χτένισμα, στάση του σώματος, μπορούν εύκολα να προδώσουν σε ποια δεκαετία ανήκει η συγκεκριμενη ηφωτογραφία. Και μερικές φορές φαίνεται ότι δεν έχουν κανένα κένο  με την συγχρονή εποχή μας.
Είναι όντως έτσι;
Και σήμερα, δίχνοντας σας πολλά κολάζ που εφτιαξά, θα προσπαθήσω να αποδείξω το αντίθετο. Fashiony.ru έχει πολλά θαυμάσια και κομψά κορίτσια. Κάποια από αυτά απλά δεν μπορείς να ξεχάσεις. Επιδή το καθένα έχει το δικό του στυλ, πόζα, χαμόγελο.
Αλλά πόσο πολύ μοιάζουν με τα κορίτσια  "παλιάς εποχής"; Πολύ!!
Επειδή μία αληθινη γυναίκα παραμένει πάντα Γυναίκα, και δεν έχει σημασία ποιές τάσεις έρχονται στη μόδα, ή αν φοράει ένα βραδυνό φόρεμα ή ένα απλό τζιν.
Διμιουργόντας τα κολάζ, έγω κυρίως αναζηούσα την ταυτιση στην στάση του σώματος, των χεριών, στην ίδια έκφραση του προσώπου. Ο σκοπός μου ήταν να βρω δύο απολύτως ίδιες εικόνες με παρόμοια ατμόσφαιρα. Αλλά, κοιτώντας προσεκτικα αργότερα, ανακάλυψα ότι ακόμα και πρόσωπα μερικών ηρωίδων εμοιαζάν μεταξί τους.
Με λίγα λόγια - Déjà vu!!!
Έτσι, μετά από προσπάθιες 2 εβδομάδων και χρησιμοποιώντας  φοτογραφιες 36 κοριτσιών, βγήκαν πάνω από 60 κολάζ και τώρα μπορείτε μόνοι σας να σιγουρευτείτε, πως πολλά από αυτά αξίζουν ειδιαίτερη προσοχή.
Ασ τα δούμε, λοιπόν!

































































Благодарю за внимание!!!

С уважением

Vladi Lena

Комментариев нет:

Отправить комментарий